יצירת אמון עם לקוחות במדיה החברתית

יצירת אמון עם לקוחות במדיה החברתית – כדי שאנשים יפנו אליכם דרך המדיה החברתית וישאירו את הפרטים לשירות או למוצר שלכם חייב להיות להם אמון בכם כבעלי מקצוע. עכשיו, כולנו יודעים שזה מגיע לאינטרנט קשה להאמין לדברים וקל לפקפק בהכל. מאוד חשוב שתדעו איך ליצור אמון עם לקוחות במדיה החברתית כדי שהשיווק שלכם בפלטפורמות באמת יצליח.

תציגו ביקורות של לקוחות

היום 95% מהמכירות שיש לנו בעסק הן בזכות הביקורות שיש על העסק באינטרנט או שמישהו שהמליץ עלינו. ביקורות זה כלי המכירה הכי טוב שיש היום. תדאגו להציג את הביקורות בסטורי שלכם וגם להכין להם הייליטס מסודר בפיד שלכם.

תחשבו שניה על עצמכם בתור לקוחות. אתם הייתם רוכשים מוצר או שירות שאין עליו אף ביקורת? אני די בטוחה שלא.

תשתפו את מאחורי הקלעים

אחד הדברים שהכי משפיעים על ההמרה זה שהלקוחות רואים אתכם בפעולה, עובדים, בפגישה מתכננים מוצר או שירות חדש. זה הרבה יותר אמין ומשכנע שרואים את כל העבודה של העסק. מאשר סתם להעלות גרפיקה נחמדה עם משפט. בעקבות כך גם אחוזי ההמרה יעלו הרבה יותר.

איך ליצור אמון עם לקוחות במדיה החברתית

תצלמו את עצמכם

במיוחד במדיה החברתית מה שיוצר את האמון וגורם לאנשים הכי להתחבר אליכם ולעסק שלכם זה שאתם מציגים את הפנים שלכם. אין מה לעשות בשיווק של היום להציג את הפנים זה MUST!

אם אתם לא רוצים להציג את הפנים שלכם אתם כן צריכים למצוא מישהו כדי שייצג את העסק שלכם עם הפנים שלו.

לסיכום – יצירת אמון עם לקוחות במדיה החברתית

יצירת אמון עם לקוחות במדיה החברתית נובע מפעולות פשוטות שאתם יכולים לעשות. כן תצטרכו להשקיע זמן כדי לגרום לזה לקרות. תאמינו לי שזה ישתלם לכם!

אם אתם עדיין לא בטוחים איך ליצור אמון במדיה החברתית עם הלקוחות שלכם דברו איתנו – 058-788-1375

יש לנו גם קורסים דיגיטליים שאנחנו מלמדים אתכם איך לשווק את העסק שלכם לבד! מבניית אתר ועד שיווק במדיה החברתית – לכל הקורסים הדיגיטלים לחצו כאן

נשמח לשמוע מה דעתכם!

מעוניינים לקחת את העסק שלכם קדימה?

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

המדריך השבועי

הירשמו לניוזלטר שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו לטיפים ועדכונים חמים!

Shopping Basket

התחברות